Feniçka - 2023

Güçlü karakterlere hayranlığımı bir kere daha bana hatırlatan Feniçka'ya teşekkürler. 

Bende de olan ya da bende hiç olmayan ne görsem ne hissetsem hemen düşüncelere dalıyorum. O işi böyle yapabilirdim. Bu bakış açısıyla daha kolay olabilirmiş mesela...

Ben de benzer bir durum yaşamıştım, belki de satırlarda kendimi kaybederken yaşadığımı hayal ediyorumdur. 😇 

Okuyan kadın, okuyan toplum kamu spotuyla tüm sağlam kafalı kadınlara selam olsun. ❤️


karşımıza çıkartılan farklı ruhsal anılar, bazı ağıtsal bazı şiirsel bazı uzun cümleler ile sembolik anlatımlarla sunuluyor. Feniçka sorgulatmayı da başaran kafa yormanızı da gerektiren çok sevdiğim bir kitap oldu. 
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2023 Eylül Okuduklarımdan "KURU KIZ - AYFER TUNÇ"

2023 Nasıl Başladın!!!